Heb je vragen of opmerkingen? Je mag ons altijd bellen, mailen of een bericht sturen via het contactformulier. Bij interesse in onze dienstverlening komen we graag bij je langs voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Openingstijden kantoor te Zevenaar
Maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 16:30.
Telefonische bereikbaarheid
Maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 19:00
Zaterdag en zondag van 11:00 tot 15:00
Wij zijn naast bovenstaande tijden 24/7 bereikbaar voor spoedgevallen. Voor algemene vragen over de hulp of planning vragen wij u te bellen binnen bovenstaande telefonische bereikbaarheid.
Klachten
Ben je ontevreden over onze dienstverlening of heb je een onprettige ervaring gehad? Meld dit bij ons, dan kijken we wat er mis is gegaan en zoeken we samen naar een oplossing.
Hoe je je klacht kunt melden en hoe wij deze afhandelen, lees je in ons klachtenreglement. Ons klachtenjaarverslag vind je hier.
Externe klachtenfunctionaris – en geschillencommisie
Wil je direct contact met een onafhankelijk klachtenfunctionaris of vertrouwenspersoon? Dan kun je contact opnemen met info@erisietsmisgegaan.nl of 035 – 2031585. Vermeld hierbij onze bedrijfsnaam: Thuishulp in Gelderland b.v.
Kijk ook op www.erisietsmisgegaan.nl
Clientvertrouwenspersoon
Heeft u of uw naaste te maken met onvrijwillige zorg of onvrijwillige opname via de Wet Zorg en dwang? Dan heeft u recht op ondersteuning van een cliëntvertrouwenspersoon. Het Zorgkantoor zorgt ervoor dat er een cliëntvertrouwenspersoon beschikbaar is in uw regio. Hier zitten geen kosten aan verbonden voor u. Voor onze cliënten geldt dat zij contact op kunnen nemen met Adviespunt Zorgbelang via 088 – 929 40 99. Meer informatie vindt u op www.adviespuntzorgbelang.nl.
Cliëntondersteuner
Heeft u behoefte aan een onafhankelijke (gratis) cliëntondersteuner? Dan raden wij u aan contact op te nemen met MEE.
U kunt hen benaderen via 0900 -999 88 88. Meer informatie hierover vindt u op Onafhankelijke cliëntondersteuning – MEE NL.
Privacy- en gegevensbescherming
Ons privacyreglement vind je hier.